søndag 13. september 2009

Søndag.. hva skal man gjøre på en søndag?

Denne søndagen var det egentlig ikke noe stort problem, tiltross for at jeg sto opp tidlig til frokost og hadde hele dagen på å finne på ett eller annet å fordrive tiden med. Det ble egentlig ikke gjort, for tiden gikk fint av seg selv, for idag har vi hatt en av de veldig få soldagene i Bergen. Det har vært sol og skyfri himmel i hele dag, og de fleste har vært ute så og si hele tiden. Miljøarbeiderne arrangerte også filmmaraton, så det var jo også noe å ta seg til.


Rett etter middag dro jeg og en gjeng andre ned til stranda og stupebrettet, da det var en del som ville ta seg en liten dukkert.. Jeg hadde ikke vært nedpå der før, men det var utrolig idyllisk der.. skal vi se, her er noen bilder:
Det var også en veldig fin solnedgang idag, så det måtte det bli tatt bilde av:
En av filmene som ble vist i gymsalen iløpet av maratonet, var Psycho av Alfred Hitchcock, og den ville jeg se.. Bare synd det var den siste filmen som ble vist, og jeg greide da typisk nok å sovne lenge før filmen var halvferdig. Da filmen var ferdig fikk jeg det nok en gang for meg at det var pause, eller at vi måtte avslutte tidligere enn planlagt, så jeg var rett og slett helt bortevekk og vandra tilbake til rommet mitt som en zombie.

åjo, forresten. Jeg og rombuddyen min Pia bestemte oss for å dekorere døra vår med mugshots. Så vi sminka oss som noen oppbanka horer og hadde fangenummer og greier foran oss. Så når døra vår er ferdig skal jeg nok putte det ut her på bloggen ;)

Ingen kommentarer: