onsdag 2. september 2009

onsdagsbabling

Skal vi se... Her kommer et kort lite innlegg nå som jeg har en liten pause fra "undervisningen". Dagens undervisning for min del har vært skillingsbolle- og ostehornbaking, og snart skal jeg tilbake på kjøkkenet å sjekke om de nevnte bakevarene koser seg i ovnen eller ikke. Ellers så pøser regnet ned. Så fram og tilbake fra bygget der jeg bor til matsalen blir det mang en 60-meter løpetur daglig :)

Jeg trives fremdeles veldig godt her, og jeg tror nesten pappa er litt skuffa for at jeg ikke har fått hjemlengsel enda. Men for å være ærlig så har jeg nesten ikke helt tid til å få hjemlengsel siden det er så mange supre mennesker her jeg er sammen med 24/7. Igår gikk jeg for å se på Reservoir Dogs i tvstua på den snasne 60tommers flatskjermen, men tror du ikke jeg greide å sovne? vel altså, sammen med tven er det også en veldig stor og lang sofa med store deilige puter. Der la jo jeg meg godt til rette for å se på film, og før jeg visste ordet av det våkna jeg rundt halv 1 om natta, helt desorientert på hva som foregikk, og merka at alle reiste seg opp. Jeg fikk det for meg at det var pause i filmtittinga, men den var visst slutt. og jeg som faktisk ville se den filmen også.. med Tarantino og greier..

Uansett, ha en flotters onsdag!

1 kommentar:

Benedicte sa...

HAHA, jeg har også en veldig tentens til å sovne under filmer!!! Selv om jeg faktisk gjerne vil se filmen og synes den er bra, så sovner jeg støtt.. Blir like sur hver gang jeg våkner og merker at jeg har gått glipp av halve filmen. Det ble for så vidt Lise og Johanne også da de skulle "vise meg" Across The Universe og de kløyp meg i tåa annet hvert sekund fordi jeg sovnet!

Koselig du trives på Faen'a (som Ragnhild kaller den)!