mandag 14. september 2009

Bilder

Nå skulle jeg egentlig hatt Filmteori valgfag, men siden lærern er sjuk har jeg egentlig ikke så veldig mye å ta meg til. Da kan jeg jo legge ut noen bilder av rommet mitt og bilder fra viddeturen jeg var på forrige helg, bare for å ha noe å gjøre :)
Først: ROMMET MITT. eller vårt blir det jo :)

Her kan du se min del av rommet. Altså sengedelen min. Jeg har også dekorert veggen, da hele den veggen er en stor korktavle.. Det like me no mykkje!
Her er vasken vår. Og i speilet kan du jammen meg se meg dukke opp også!Her er andre del av rommet. Der dataen står er min pult, og stolen min er overlessa med klær.
Ja, det var vel egentlig det når det kommer til rommet. Vi har også veldig fin utsikt ut på tunet, men den orker jeg ikke ta bilde av akkurat nå.

Så over til:
VIDDETUR



Her har vi Ulriksbanen opp til Ulrikstoppen. Spenstige greier om jeg må si det selv. Flott utsikt utover store deler av Bergen.






Hvis man ser veldig nøye på dette bildet kan man se to tårn på hver side av bildet. Vi begynte på toppen til venstre og gikk til toppen til høyre.. Det var egentlig AAAALT for langt for mine bein, men overraskende nok kom jeg da tilslutt frem.

Her er vandrefølget mitt, og sjekk hvem som er bakerst: fotografen AKA meg. og hurramejhei for det. Nærmeste person er forresten Ingunn som jeg dannet en liten, men koselig baktropp med.

Utsikt fra Fløien itilfelle du lurte på hvordan den så ut ;)
Fløibanen. Endelig var vi nede på bakken igjen, og jeg var helt dau.

3 kommentarer:

Lise sa...

lurer fælt på hvordan den turen gikk. Gråt du?

lise sa...

dust!

Lise sa...

det første var litt sarkasme fordi du ikke liker fjelllturer. Det andre fordi du bare kommenterer for å rette på meg!