fredag 18. september 2009

Ei spenstig veke

Det som har skjedd den siste uka:

Jeg har vært Ace Frehley for en dag. Han ga forresten ut nytt album på tirsdag som jeg har nevnt i et par innlegg tidligere. LØP OG KJØP ANOMALY :D
Jeg er Ace the Spaceman mens Iselin var Gene Simmons - The Demon :)
Igår lagde jeg sjokoladekake, men den var så god at jeg ikke rakk å ta bilde av den.. (kanskje ikke helt sant, men jeg gadd ikke å hente kamera akkurat da).

Idag i Italiensken lagde vi pasta.
Ser en smule tilbakestående ut, men sånn skjer når man lager pasta ;)
Og her henger pastaen til tørk:

Vi (meg + diverse andre) har også blitt fascinert av såpebobler. Bobler lager en utrolig koselig lyd når de sprekker vettu, så da er såpebobler tingen for litt underholdning :)

Idag er det forresten 39 år siden Jimi Hendrix døde

:( RIP

Ingen kommentarer: