onsdag 25. november 2009

Æsj! idag er det visst seibiff med løk til middag, noe jeg så absolutt ikke er sånn veldig fascinert av. Så derfor sitter jeg heller på rommet, mens alle andre sikkert stapper i seg. Eller, kjenner jeg resten av skolen rett er det nok en del andre som ikke har møtt opp, nå som det har gått rykter om seibiffen i hele dag.

Vel, vi har akkurat hatt kor. Ganske greit egentlig, men jeg begynner å bli drittlei de tre sangene vi har sunget så langt. Grunnen til at vi enda jatter på samme trallen er at det er høstfest i helga og da må vi jo nesten vise alle foreldrene som kommer hvor flinke vi er til å synge.. sant? bajs!

Uansett, idag tidlig hadde jeg morgensamling. Dvs at jeg og roomiesen min skulle ha et lite framlegg om hva vi ville, og vi endte opp med å ha om TE. Te liker jo jeg, så det gikk jo ganske greit.. sikkert ikke det mest spennende å ha om med tanke på at vi skal prate om det foran 95 halvsovende elever + lærere, men vi hadde da ihvertfall en powerpoint. Youtube har nemlig blitt veldig populært som en "nødløsning" på morgensamlingene :p

boooja!