mandag 30. november 2009

Høstfest

Nok en helg har gått, og denne helgen har det vært høstfest. Dvs at familie og venner kunne komme, og i mitt tilfelle kom begge deler. Mamma og pappa tok turen vestover, og det samme gjorde jammen meg Sigrid. Ordentlig koselig altså. Sigrid kom på fredag, og da måtte vi nesten ta oss en tur inn til byen :) været var bajs, men det er jo sånn det er i Bergen, så Sigrid fikk ihvertfall sett Bergen i sitt ehh, naturlige element?

Uansett, etter en del shopping dro vi sammen med mamma og pappa til noen vi kjenner i Bergen og stappa i oss både det ene og det andre.

nok om det. Selve høstfesten var på lørdagskvelden, og da var det sang, teater, bildefremvisning og dvs, og det Italialinja gjorde var å lage pasta live på scenen, mens det liksom skulle forestille et live kokkeprogram på italiensk. Jeg var da oversetter på siden, og hadde på meg verdens styggeste parykk... Før alt dette var det mat og jeg tror vi var rundt 300 stk på skolen. Kauslæge greier :)

Sigrid dro igår og det var ganske så festlig å vise hu rundt her i det snåle "samfunnet" jeg lever i fortida :p

Annet enn det har det vel ikke skjedd så mye her. Imorra er det da 1. desember så det kan jo bli litt spenstig! Har fått 3 julekalendere av mamma siden det ikke ble noen hjemmelagd i år, så jeg skal da ihvertfall ha noe å bedrive desembermåneden med :p

Også jo! det var første advent i går, og da var det skikkelig koselig frokost her. Det var min andre søndagsfrokost så langt her på Fana, og jeg angrer ikke på at jeg sto opp til den i går. Da var det pynta til jul med pepperkakehus og nisser, også kunne man steke seg egg og bacon :) snasent hæ?

Ingen kommentarer: