fredag 13. november 2009

Randoms

Skal vi se. Her er noen random bilder av hva som har skjedd her på Fana siden høstferien. Hvis vi ser bort ifra Italiaturen som jeg snart skal blogge om.
Italialinja vant FANA OL. Her var antrekket mitt for den anledningen, med Donna Rønningen bånd.
Jeg har hoppet paradis. Det er alltid gøy!
Jeg fant en snasen oppskrift mens vi lagde collage. PINA COLADA KAKE <3 Den bare må jeg prøve ut en dag.
Jeg og Katrine koste oss ute i høstsola.
Vi tegna med kritt utover hele tunet. Ihvertfall der det var asfalt. Nostalgi på høyt nivå :)
Vi spiste gulrotkake en dag. Og da havna en gulrotkake oppi taket og satte seg fast. En skikkelig happening den kvelden altså :p
Kakebaking er alltid gøy, og her ble det lagd glamuffins.
Kortspilling. Iselin, Henrik og Ingunn. Idiot, nå kalt Gudlaus :)
Italiaklassa lagde italiensk is. Den ble knakande god.
Kakeparty på rommet mitt. Pia, Henrik, Iselin, Ingunn og Katrine.
Før høstferien. Jeg og Ingunn er klare for bytur :) Jeg og Iselin. og sånn helt til slutt... Det her er The Perfect Breakfast. Et sånn random bilde jeg tok da jeg var hjemme i høstferien.

Ingen kommentarer: