tirsdag 3. november 2009

Domani vado in Italia

Idag har jeg hatt fri fra vanlig linjetimer til å pakke, og grunnet svineinfluensa og diverse styr ble også morgensamlinga droppa, så sånn egentlig kunne jeg ha sovet så lenge jeg ville idag.

Men sånn ble det ikke da jeg sovna veldig tidlig igår og var derfor ganske så uthvilt til frokost... ganske unødvendig å vite egentlig, men uansett...

Dagen idag har altså bestått av pakking, for imorra tidlig klokka 4.15 skal italiaklassa møtes på tunet, for sammen å færra til flyplassen og derfra videre til Roma. Vel, vi skal mellomlande i Amsterdam, men sånn helt til slutt er planen å lande i Roma. Jeg gleder meg veldig, og er ekstremt lykkelig for at svinebasseluskene ikke har trengt seg inn i mitt immunforsvar, eller resten av systemet mitt for den saks skyld.

Nå er det snart kveldsmat her, og selvom jeg elsker maten her, så gleder jeg meg litt til å få et opphold fra den, og istedet spise italiensk mat i hele 8 dager. Det blir stas da sjøh!

Ellers er det vel ikke mer å meddele. Har overført masse bilder, så mulig jeg legger ut et rent bildeinnlegg her senere idag. Nå må jeg nok pakke ferdig, for jeg vil helst bli ferdig med det fortest mulig... pakking = spasmer.

så tuddelidu!