fredag 23. oktober 2009

Teite vanntrykk!

Nå er jeg passe ufascinert. I og med at jeg ikke har stort annet å ta meg til på denne tiden av døgnet (jo jeg kunne ha sovet), så må jeg bare få ut litt av min frustrasjon.

Da jeg sto opp til normal tid for å dusje idag viste det seg at dusjen ikke ville skru seg på. Neinei, tenkte da jeg, og sprada videre til neste dusj. Den var akkurat like dau, og selvom jeg burde ha skjønt det sjøl, fortalte roomiesen min meg at vanntrykket var ufungerende akkurat idag. Akkurat idag da jeg skulle dusje. Så nå er jeg ikke helt i kjempehumør siden jeg ser ut som en eller annen hårball på hodet og kroppen har lyst på litt freshness fra en dusj. men neida... :(

Men nok klaging fra meg. Nå er det vel snart frokost, så da får jeg sprade ut, tiltross for min ufreshness.

Have a nice day! :)

Ingen kommentarer: