søndag 6. september 2009

WOODSTOCK

Idag sov jeg kjempelenge og da jeg tilslutt våkna hadde min kjære romkamerat lagd matpakke til meg til frokost :) utrolig koselig, for da slapp jeg å sulte helt til middag.

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye, nesten like lite som forrige søndag. Jeg er skikkelig støl i rompa mi og i korsryggen at det gjør fryktelig vondt å stå oppreist.

Idag har jeg forresten sett verdens beste konsertfilm noensinne! :) WOODSTOCK. En helt fantastisk nydelig film med Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jefferson Airplane og resten av Woodstock gjengen. Da jeg satt og så på den med masse puter rundt meg fikk jeg skikkelig lyst til å dra tilbake til (selvom jeg aldri har vært der) 60- og 70-tallet for å være hippie, og oppleve Woodstock sånn som folkene i 1969 gjorde. Filmen greide så absolutt å fange øyeblikkene i festivalen som gjorde hele greia.
Jeg har også gjort italiensk lekser, noe jeg synes er ganske så kos. Og når var sist gang jeg syntes det var kos med lekser? ALDRI! jeg har også vært på desperat jakt etter mobilladeren min, men som kom til rette for sånn rundt 10 minutter siden :)

Ingen kommentarer: