onsdag 9. september 2009

Baking

Idag er det onsdag.. dvs bare valgfag og ikke linjefag, så idag har mesteparten av dagen min bestått av baking. Gulrotkake og egendesigna brød sto på menyen idag, så jeg og 3 andre hadde det ordentlig trivelig på kjøkkenet. Gulrotkakeglasuren ble så god, at da jeg faktisk skulle spise kake sammen med lunsjen min var jeg så mett at bare synet av all maten gjorde meg mett.. litt trist der og da, men det gikk så fint så fint når jeg knabba med meg litt kake tilbake til rommet. Jeg var tross alt en av bakerne :p


Her er forsåvidt lunjen min idag:
og nei, jeg greide så absolutt ikke å spise alt det der.. Jeg overforsyner meg hele tida desverre.
(åh se! det har faktisk vært sol i Bergen idag :D)

Igår hadde vi masse italiensk, og etter lunsj lagde vi Bruschetta.. bare synd jeg spiste meg kjempemett i lunjen. meen godt var det altså :)
og her har vi gulrotkaaake :D hvis ikke det er nammenam så vet ikke jeg!
men nå er det på tide å være sosial... så off to peisestua I go!

Ingen kommentarer: