søndag 20. september 2009

Back to the 50s and 60s

Igår var det elevkveld, og det var dramalinja som hadde ansvaret for den denne lørdagen. Det var utrolig festlig. Temaet var amerika på 50- og 60-tallet, og man måtte da kle seg ut etter det.

Jeg følte meg egentlig ikke så veldig utkledd, siden jeg går med høye skjørt daglig (noe de fleste har lagt merke til), så da lånte jeg heller ut en del skjørt :) I tillegg ble det rød trutmunn og masse sminke!

Det hele begynte i skikkelig filmstil, hvor matsalen var gjort om til "Betty's Diner", hvor vi alle fikk hamburger m/tilbehør, før selve "showet" begynte. Det utspant seg så et skuespill hvor selve Betty ble drept, og resten av kvelden skulle vi finne ut hvem som sto bak, gjennom forskjellige poster hvor man kunne finne spor. Spenstig opplegg, og det hele endte med milkshake og dansing til 50- og 60-talls musikk.

Idag har jeg forresten vært her en måned. Det føles utrolig rart, for det har gått så fryktelig fort. Men jeg storkoser meg her og har blitt kjent med så utrolig mange festlige mennesker at jeg bare gleder meg til hver eneste dag. Men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg litt til å komme hjem i høstferien igjen også altså :)

Mulig jeg legger ut noen bilder fra kvelden senere, men akkurat nå sitter jeg for godt til å reise meg opp å hente kamera mitt ;))

Ingen kommentarer: