torsdag 20. august 2009

jau, da var min stemme i boks

Idag har jeg endelig fått stemt, altså forhåndstemt, og det var jo en milepæl i livet det også. Endelig kan jeg også få ha en stemme i diverse valg, tiltross for at jeg ikke kan kalle meg så altfor politisk engasjert. Men denne gangen la jeg ihvertfall litt i det å finne ut hvilket parti jeg var mest enig med og greier, så da har jeg ihvertfall fått gjort det :)

Etter det hadde jeg diverse ærender rundt om i byen, og et av de var å finne meg et par støvler. Det er virkelig et must nå som jeg skal til Bergen, og når jeg først skal ha meg støvler kan jeg vel like så godt skaffe meg noen som ser litt fræshe ut også. Men den gang ei. Selvom jeg må si jeg er veldig ubesluttsom når det kommer til både det ene og det andre, og støvler var ikke et unntak, så må jeg nesten si at det er faktisk ikke så veldig bra utvalg av støvler i butikkene i år. Bare så det er sagt....

Ingen kommentarer: