onsdag 19. august 2009

Pizza a la Ristorante :)

Igår var jeg på hånkleshopping, mens idag var det sengetøyshopping som sto for tur. Det viste seg å være salg på KID, og da endte jeg opp med to poser med diverse laken og sengesett. Ikke nok med det måtte jeg også innom matbutikk før jeg stakk hjem igjen, og jeg hadde voldsomme problemer med å få med meg alt på scootern. Jeg har også vært en tur i Sverige idag på forbikjøring, og det ble jo også litt shoppings der også, dvs en full pose til :) Så da jeg strevde som verst med å få med alt på scootern, tenkte jeg virkelig hvor godt det hadde vært hvis jeg bare hadde hatt lappen. meeen, det er jo ikke så lenge igjen nå :)
Men, nå har jeg nesten akkurat kommet inn døra og skal angripe en pizza.

Hvis ikke det her er nammenam så vet ikke jeg :D

Ingen kommentarer: