tirsdag 14. juli 2009

Mandag, tirsdag...

Jeg har rett og slett ikke giddet å blogge i det siste jeg. Har egentlig bare gjort alt mulig annet rart som har frista mer. Som f.eks det å gjøre ingenting :D


I helga var som sagt Lise her, og det var trivelig som alltid. Igår hadde jeg min første fridag på 3 uker og det føltes helt nydelig.

På fredag kom foreldra mine hjem igjen fra Scotland og de hadde jo selvfølgelig kjøpt litt av hvert. Etter litt masing fra meg hadde de skaffa en del musikkblader og CDer jeg ønska meg, så da ble jeg ganske så lykkelig!
Her er altså fangsten:
bladene Mojo, NME, Q Magazine: Glastonbury Review og Uncut. Og hvis du ser litt nærmere så er det jammen meg et blad der om BARE, og da mener jeg BARE Kings of Leon. NME: Kings of Leon SPECIAL Fan's Magazine. Tror du jeg ble fascinert da eller? 98 sider om de 4 nydelige dudemennene som utgjør gruppa Kings of Leon. Holle moses! :D

og så har vi CDer.. Tror jeg aldri kan få nok av det.
Metro Station - Metro Station
The Killers - Day & Age
The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced
også to fræshe CD'er som fulgte med Mojo og Uncut.

Idag på jobben tok jeg en nærmere titt på de snertne kaffemaskinene som befinner seg der (fordi jeg ikke hadde så mye annet å gjøre), og der fant jeg en knapp hvor det sto Choccocino. Det måtte da prøves av meg, og jammen meg smakte det nesten som Wiener melange. Nam.

2 kommentarer:

Lise sa...

Hvor mye skylder jeg deg igjen?

Camilla sa...

Metro Station plata er fantastisk. Helt geniaalt bra :D