fredag 10. juli 2009

Hurra fra heimen! :)

Klokka er straks ett, og jeg er hjemme! :D De siste tre ukene har jeg på denne tiden vært på jobb, gått rundt som en oppblåst muffins etter å ha forspist meg på salat, men ikke idag. Vel, jeg er ganske mett etter lunsjen idag også, men nå skal jeg da ihvertfall ikke jobbe mer... for idag :D

Det passer forsåvidt ganske bra også, i og med at jeg må rydde huset siden mamma og pappa kommer hjem. Rommet mitt er også ganske bomba, så det kan være litt lurt å rydde litt der også før Lise ankommer og bomber det litt på nytt :p

Meeen, først skal jeg sette på kjempehøy musikk, vræle med for å overdøve støvsugern, også har jeg veldig lyst til å lage meg smoothie..

åjammen meg tror jeg at jeg har fått lønn idag også.. En ganske så stor en også tror jeg. Meen, jeg skal spare (a)

Ingen kommentarer: