torsdag 9. juli 2009

Det har stått en Iskaffe mocca i kjøleskapet veldig lenge nå, og idag fant jeg ut at jeg rett og slett ikke kunne gi den lov til å stå der lenger, så jeg angrep den. Jeg har trossalt ikke fått i meg noe koffein på, ehh, altfor lenge, så nå var det virkelig på tide.

apropos kaffe. Er det noe annet jeg kommer til å savne ved Katta enn det sosiale, er det kaffeautomatene vi hadde. Jeg skulle virkelig likt å ha en sånn i heimen, men jeg hadde vel egentlig bare trengt en knapp; nemlig Wiener Melange :)

Uansett, nå kravler jeg oppi sofaen min med både iskaffe, dyne, pysj, banan og gulrøtter for å titte på en film jeg har hatt planer om å se i ganske mange år, men som jeg aldri har fått gjort; Donnie Darko.

Så dette blir nok spennende, her kommer Donnie.. ehh, ja nettopp! :D

Ingen kommentarer: