torsdag 9. juli 2009

Fra nå av skal jeg aldri ta meg en vaskejobb

næmmen oi oi oi.. nå er det plutselig torsdag allerede.. eller, dvs, torsdagen er over. Akkurat nå om dagen går det bare i jobbing for meg, så når jobbdagen er over tenker jeg nesten at selve dagen er over også. Jeg gleder meg utrolig mye til imorra, for klokka 4 er jeg ferdig med alt som har med vasking å gjøre, og jeg skal heller ikke moppe rundt som en tulling blant beina til folk. Nei, for imorra er siste dagen som vaskekjerring, så heretter blir det bare kantinejobbing på meg. Hurra! og vet du hva, jeg liker faktisk det ganske så godt også :) (altså, jeg skal ikke ende opp som noen kantinedame, men som sommerjobb funker det fræsht).

Ikke nok med at min siste vaskedag er imorra, kommer også Lisemor på besøk for helga. Det skal bli skøyalt; jeg har jo trossalt ikke sett hu på ca 1,5 måned :O


Uansett, idag mens jeg titta innom kontorer med moppen, greide jeg jammen meg å skremme en stakkars fyr som satt og jobba. Mulig han halvsov, eller at det bare var litt tidlig for han til å oppdage meg i døråpningen med den fryktende moppen, men det kom da ihvertfall et litt skvett fra han.. hehe, nesten litt festlig altså.
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra butikken (og jobben), og jeg har fått meg en ny yndlingsyoghurt. Det er så simpelt som Yoghurt naturell, også er den heller ikke proppa med så mye sukker. Men jeg liker den best sammen med litt müsli altså.. og litt frukt :D så da vet du det ;)

åja, som tittelen sier, fra nå av skal jeg aldri, og da mener jeg aldri, ta meg en vaskejobb mer. Uansett hvor desperat jeg er.. (okay, hvis det står mellom prostitusjon og vasking så blir det vasking, men håper du skjønner greia)... Vasking er nemlig det stussligste, mest ensidige man kan gjøre, og jeg kan virkelig ikke kalle det givende arbeid. Så om en støvdott blir med moppen på dens ferd videre over gulvet, kan jeg ikke si det motiverer meg til å vaske mer, bare så det er sagt mener jeg :p

Ingen kommentarer: