fredag 19. juni 2009

Så var siste dag kommet...

Ikveld er det skoleavslutning på skolen min. Som egentlig ikke lenger er min, siden jeg er ferdig med skolen. Mangler bare vitnemålet mitt nå, så er den skolen historie for meg.

Altså, det er skoleavslutning, og jeg tror det kommer til å bli litt trist. Jeg skal ha på meg bunad, og jeg kan ikke si jeg helt gleder meg til den delen. Å ha på meg bunad mener jeg. Bunad er et "plagg" som virkelig gir deg former om du ikke allerede har det fra før. Jeg har jo det egentlig også fra før av, og da er det virkelig ikke nødvendig at bunaden trenger å gi meg mer enn det jeg allerede har. Som f.eks kjemperompe og superbrede hofter; der har du nemlig meg i bunad.. uff.

På skoleavslutninga får vi også vitnemålet vårt, logisk nok, men jeg gleder meg ikke helt til den delen heller jeg. Er jo selvfølgelig litt spent å nysgjerrig på diverse karakterer, men alikevel... Jeg liker det fremdeles ikke.

Ingen kommentarer: