søndag 21. juni 2009

nehh

Jeg er ferdig på videregående og det er sommerferie. Det føles ikke helt sånn, for på en måte tenker jeg at jeg skal på skolen imorra og se alle de gode gamle morratrynene i klassa mi (som ikke lenger er klassa mi) som jeg har vært i de 3 siste årene. Men jeg vet jeg ikke skal det. For imorra skal jeg på jobb. En vaskejobb som jeg fikk sånn i siste litén. Og jeg som lovte meg selv at jeg aldri skulle ha en vaskejobb, etter å ha jobba 3 dager som vaskekjerring på pappaen min sin jobb for 2 år siden.. Men den gang ei.. nå skal jeg visst vaske i 4 uker. 4UKER. Herregud, jeg føler jeg er doomed allerede.

Denne ferien kommer til å bli annerledes. Veldig annerledes. Egentlig så har jeg ikke gleda meg så veldig til sommerferien, bare å bli ferdig på skolen, og heller gleda meg til neste år. Har kanskje ikke nevnt det tidligere her hva jeg eksakt skal til neste år, men har da nevnt folkehøgskole, og det er nettopp det jeg skal. På folkehøgskole i Bergen :D og jeg gleder meg noe helt grusomt mye! :D


Idag har det vært fint vær og jeg har vandra rundt i shorts både inne og ute. Har også fått skille og greier, så et av målene mine i sommer blir å bli brun. Prøve å bli brun ihvertfall.. altså, så nærme brunfarge huden min kan komme da ihvertfall.


Jeg så Max Manus her om dagen; fikk nemlig ikke sett den på kino. Utrolig bra film, og det at den er norsk gjør den enda bedre egentlig.. Med tanke på at den er bra OG norsk mener jeg :)
Ciao!

Ingen kommentarer: