mandag 22. juni 2009

Min første jobbdag er over og det gikk forsåvidt greit. Viste seg at jeg ikke bare skal vaske (heldigvis), men at jeg også har fått kantinejobb... Dvs nesten det samme som jeg også har på sjukehuset, bare at her vandrer det rundt mange businessmenn og kvinner, og ikke en gjeng med sjuke mennesker i skjortekjole :)

Ikke nok med det; tiltross for at det bare var min første dag idag, skal jeg visst lære opp noen imorra hvordan vaskesystemet er. Hehe, veldig lite spennende med andre ord, men det er ihvertfall ikke direkte vasking så det er bra! :D

Åjammen meg har jeg også meldt meg på cowboyfest på denne jobben. Haha :p Så det blir nok veldig ehh, kremt, interessant, spesielt når mamma og alle hennes kollegaer også skal dit.. åjauda, hivoghoi, eller Howdy med andre ord ;)

Nå er jeg passe ufascinert siden sola har gått bort bak en litt for mørk gigantsky, og som jeg nevnte i går har jeg jo planer om å sole meg.. Det er ulempen med jobb på dagen og at sola forsvinner når jeg kommer hjem.

meeh

1 kommentar:

Camilla sa...

Jeppjepp, ingen Jan Thomaser x]