mandag 22. juni 2009

Nå sitter jeg og tar på meg turkis neglelakk, mens jeg vrir meg i kløe (går det an å si det?) siden jeg ble angrepet av mygg i stad. MASSE mygg! :( Jeg og mygg kommer nemlig ikke godt overens; det vil si, jeg hater myggen, myggen elsker meg. Ikke gjensidig kjærlighet med andre ord!


Meeen, nå har jeg sett og funnet en helt nydelig kjole på nettet. Nærmere bestemt fra Dorothy Perkins. Men shipper de til Norge? Neida, det nærmeste man kommer er EU. De shipper nemlig til EU. Det er på sånne tidspunkt jeg, og muligens flere i Norge, føler seg utestengt.. Okay, vet det er en dårlig grunn for å bli medlem i EU, men alikevel. Har jo også oppdaget at de ikke har størrelsen min uansett, men bare sånn i prinsippet mener jeg; SHIP TIL NORGE OGSÅ! :D
Men en ting vi vet sikkert er at jeg ihvertfall synes den kjolen var nydelig! :)

Ingen kommentarer: