søndag 28. juni 2009

Falafel var ganske nammenam

Idag dro jeg sammen med en del venner ut på kaffetur. Varm kaffe i sommersteiken er kanskje ikke det beste, men jeg kunne rett og slett ikke motså en kaffe irish cream.. og da jeg synes den er best varm, så ble det varm kaffe på meg :D Etterpå ble det parktur m/ masse fluer som ble veldig lystne på mine bleke bein, før det var tid for en matbit for magen min.

Jeg har sjekka da ut en ny type fast-food.. altså, det er ikke en ny type, men den er ny for meg.. eller, jeg har hørt om det før, men for smaksløkene mine er den ny... og de likte det de smakte :) Greia var falafel i pita, og det smakte rett og slett frææsht :)

vel, det var vel det... så da vet du det ;)

også er jeg forresten litt frustrert.. foreldra mine dro til Skotland idag, og siden skottemenn er kule, hadde jeg så absolutt ikke hatt noe imot å joine.. men sånn ble det da altså ikke.

Ingen kommentarer: