onsdag 13. mai 2009

Klaus. Angst. Depresjoner. Med andre ord: EKSAMEN soon to come

jeg begynner og få ANGST. Og DEPRESJONER. og ikke i forbindelse med hva som helst, men nemlig EKSAMENSANGST og EKSAMENSDEPRESJONER. Det er ikke spesielt trivlig skal jeg si deg, og spesielt ikke før jeg i det hele tatt har fått vite hva jeg kommer opp i. Greia er at jeg har en dårlig følelse, og det er derfor disse angst- og depresjonstankene kommer opp, og jeg får noja...

Hvis du hadde visst hvor lite jeg kan i ett av de fagene det er stor sjanse for at jeg kommer opp i, hadde nok du hatt klaus du også. Der har vi det: EKSAMENSKLAUS.

Imorra, i første time, blir min skjebne bestemt om jeg kommer til å få et godkjent vitnemål eller ikke.. Altså da med tanke på hvilke fag jeg kommer opp i, og om jeg trenger å bekymre meg for om jeg kommer til å stå eller ikke... Det her er første gangen jeg nesten ikke engang har tenkt på at 17. mai er snart, fordi det er så sinnsykt mye skolebajs om dagen. JEG LIKER DET IKKE!

Men, jeg får prøve å ikke ta sorgene på forskudd og heller glede meg til ikveld :) Da blir det nemlig jentekveld med sleepover, før helvete bryter ut imorra! :D

så tuddelideisen! ;)

Ingen kommentarer: