onsdag 13. mai 2009

S_P_O_T_I_F_Y :D

Nå sitter jeg på terrassen hjemme og nyter solen, mens jeg desverre har en liten bunke skolebøker ved min side.

Har sittet her en god stund nå, og av en eller annen grunn spilles det skikkelig høyt med AQUA musikk nede på barneskolen rett nedenfor meg, mens det samtidig er masse vrælende unger som synger med. Sangen Barbie Girl har sikkert blitt spilt 20 ganger nå, så jeg vurderer snart å gå inn igjen, før jeg ender opp med å få den på hjernen...

Tenkte først det var en russebil nedpå der, men hvis en russebil gidder å spille Barbie Girl så mange ganger etter hverandre, har de rett og slett dårlig musikksmak :p


UANSETT, gjett hvem som har fått seg Spotify? :D jauda, da har jeg fått det også, så det blir bra.. eneste problemet nå er at jeg ikke helt har fått til at musikken skal scrobbles på last.fm.

Ingen kommentarer: