torsdag 14. mai 2009

I'm doooomed :(

Igår var jeg ute, og jeg følte meg passe dau da jeg kom på skolen idag. På skolen var det terrordag, og jeg hadde med meg en snasen grønn spruteflaske og spruta rundt med den. Jeg hadde altså ikke gått til innkjøp av noen svær vannpistol med andre ord.

Halv 10 ble min sjebne bestemt, og jeg kan nå fortelle at min framtid er offisielt over. Jeg kom opp i Enteprenørskap (som om noen skulle ha interesse av det), så nå er jeg litt bekymra for hvordan vitnemålet mitt kommer til å se ut. Jeg kan absolutt ingenting, og det verste er at eksamen er neste onsdag, altså under en uke til! :( og jeg har lite lyst til å sitte hjemme i helga og pugge til den.. Det er trossalt 17.mai på søndag!

Etter skolen stilte russen seg opp utafor inngangen, og passa på at 1. og 2. klasse ikke slapp unna uten litt vann på seg. Bare synd det begynte å regne og hagle samtidig, så de fleste ble bløte fordet.. men, uansett.... det var jo gøy x)

Etter skolen har jeg vel egentlig bare sittet å deppa litt, og nå synes jeg at jeg fortjener en stor kopp te :D

Ingen kommentarer: