fredag 15. mai 2009

I said hey, I put some new shoes on and everyone's smiling, its so inviting ♫

Det er litt trist. rett og slett trist. Idag var siste russebuksedag på skolen. Selvom jeg gleder meg stort til å ha på meg kjole eller skjørt, eller hva som helst annet enn russebuksa mi på mandag, kommer jeg til å savne det.. ihveretfall litt. Vi har trossalt gått på skolen i 12 år, vi har gleda oss til russetida i X antall år, og nå er plutselig russetida over.. Skikkelig rart å tenke på, også fordi nå er det helt opp til oss selv å bestemme framtida våres...

Uansett.. Siden det var siste russebuksedag på skolen, benytta jeg sjansen til å ta noen russekrav. Altså russekrav man må gjøre på skolen. Så idag vandra jeg rundt med to svære brød som sko på beina, og med en L på ryggen. Den L'en er det jo ganske så simpelt å ha på, mens med de brøda derimot, var det litt verre. De sprakk opp litt både nå og da, og jeg følte meg konstant som en krøpling der jeg delvis halta rundt, samtidig som jeg følte meg som en and. Takk til teiprullen jeg hadde med, sier nå bare jeg :)

Før:














Etter:

Ingen kommentarer: