fredag 22. mai 2009

Flott! betent og rødt øre, noe som betyr antibiotika kur på meg. Akkurat hva jeg hadde lyst til å begynne med nå...

Joda, øret mitt (dvs hele min høyre del av hodet) hadde altså ikke blitt så mye bedre siden igår kveld, så idag tok jeg meg en tur til legen. Jeg er egentlig aldri sjuk, men når jeg først er det, må jeg visst ha litt antibiotika innabords for å bli frisk. Nå har det bare skjedd to ganger (men begge ganger dette skoleåret), og jeg kan ikke si jeg er så glad i antibiotika tabletter. Men, jeg skal ikke klage altså, for antibiotikaen skal jo tross alt hjelpe øret mitt til å bli mindre tett, vondt og betent :)

Ellers idag har det ikke skjedd så veldig mye. Det er utrolig godt at det endelig er fredag, og tiltross for 2 eksamener neste uke, tror jeg ikke uka blir sånn aller verst :)


tuddelideisen!

Ingen kommentarer: