lørdag 23. mai 2009

Filmgeek :]

Igår var det pizza og kaffe (ikke sammen altså) med venner for å feire at de fleste av oss var ferdig med ihvertfall én eksamen. Det var skikkelig koselig :)

Idag dro jeg på harry-tur til Sverige. Med foreldra mine faktisk, men jeg var sjøfør. Dvs sjåfør med en L bak på bilen ;) Jeg har ikke vært i Sverige på to år, så nå var det så absolutt på tide å ta seg en tur igjen. Der susa jeg rundt i butikken og fant mang en fascinerende spiselig sak jeg bare måtte prøve ut. Ikke nok med matvarer, så klikka jeg mentalt inne på en film-butikk. Der var det nemlig 10 DVDfilmer for 200 kronor. Når man ser sånne tilbud tenker man som regel at det bare er crappy filmer, som egentlig aldri burde ha sett dagens lys, men den gang ei. Det var så mange bra der, at jeg faktisk kunne ha kjøpt meg 20 filmer, men fant ut at det holdt med ti.

Her er min nydelige bunke med filmer, som enda ikke har fått en plass på rommet mitt. Heldigvis er svenskene smarte nok til å ikke dubbe filmene sine (som enkelte land ikke er), men alikevel er noen av titlene oversatt til svensk.
Tilogmed 2 av yndlingfilmene mine er i den bunken :)

Ingen kommentarer: