torsdag 21. mai 2009

Det er ikke alltid lett å være en frosk

Idag har jeg vært hos besteforeldra mine. Og jeg kjørte både fram og tilbake. (og det skal sies at de bor i Elverum og på Rena, så da har jeg prøvd meg på en liten langkjøring :D)
Jeg hjalp pappa med litt hagearbeid, dvs bæring av kvister og sånn, og plutselig sklir jeg på et eller annet glatt noe. Under foten min ligger to, tre snegler, gjemt inni sine halmoste skall. Men ikke nok med det, så var det visst en frosk under denne sneglesammenkomsten. De hadde sikkert hatt det koselig sammen alle sammen de, helt jeg kommer og ødelegger. Jeg tror med andre ord at jeg drepte en frosk idag. Sneglene overlevde nok, men de er desverre husløse... og det er bare min feil.

Poor froggy...

Men nå har jeg utrolig vondt i hodet mitt. Fikk plutselig kramper i tinninga mi tidligere idag, og den smerten har bevegd seg nedover og inn i øregangene mine. Har store planer om å se en film eller noe snart, men det høyre øret begynner sakte, men sikkert og tetne, så mulig jeg blir litt døvhandikappa under filmen.. Men, jeg håper det bare er en propp som har lyst til å løsne snart :] det hadde ihvertfall vært koselig hvis den gjør det, for tro meg, det er ikke deilig å ha smerter i øregangene :p

Ingen kommentarer: