onsdag 20. mai 2009

1 done, 3 more to go!

Jeg er endelig lykkelig igjen! Jeg har nemlig ikke vært det fullt og helt siden torsdag nemlig, da jeg fikk vite hva jeg kom opp i eksamen. Men nå er den eksamenen unnagjort og jeg er GLAAAD :D

Idag har jeg altså hatt eksamen i Entreprenørskap, og det var rett og slett helt grusomt kjedelig. Jeg har ingen følelse for hvordan det gikk, annet enn lykkefølelse som allerede nevnt, og det var utrolig tragisk og sitte og glo på en datamaskin i 5 timer uten å kunne snakke med noen. Vel, det har jo skjedd før og altså, men idag var det ekstra kjedelig siden entreprenørskap-språk er som gresk for meg.

Så det beste med eksamen var egentlig maten jeg hadde med meg. Som nevnt i tidligere blogginnlegg, kan jeg være litt av et matvrak, men akkurat når det kommer til eksamen o.l, synes jeg nesten at jeg fortjener å være det. Der satt jeg og stappa i meg krokanrull, deilige rundstykker, banan, vann, rislunsj og småsulten. Du kan tro jeg koste meg når jeg hadde mine "matpauser" mellom avsnittene i oppgaven :p

Nå har jeg forresten akkurat vært og trent, og det føltes utrolig bra. Jeg har ikke trent på over en måned, dvs før russetida, og jeg kan ikke si jeg unngikk usunne saker i russetida akkurat.. Men, etter første eksamen overstått, er det tre igjen, og etter dét, DA skal jeg begynne å trene for fullt! kanskje allerede før også, for hva er det å pugge til, til norsk eksamen egentlig? :D

1 kommentar:

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk