søndag 26. april 2009

Tamponger og cider funker dårlig sammen

Idag våknet jeg av naboens motorsag, som isteden viste seg å være pappa sin motorsag, og da ble jeg ganske så frustrert. Tiltross for at klokka nærmet seg halv ett kunne han da ha drøyet det litt synes jeg, da jeg ikke var hjemme igjen før klokka 6 i dag tidlig.

Uansett, igår var jeg på Russerevy, og den var vel bra... den var bedre ifjor vel og merke, men ja, den var grei :) Etter det var det rett til Vikingskipet hvor russen møttes og koselig var det :) Gårsdagens russeknute ble å ha to tamponger i munnen mens man drakk enten en halvliter øl eller cider. Det ble cider i mitt tilfelle, og selvom det høres ganske greit ut, var det helt grusomt! Men både jeg og Sigrid greide det, tiltross for at jeg hadde tampongsmak (og ja, det høres ekstremt ekkelt ut) i munnen i noen timer etterpå :/

Men da er det vel bare å henge en tampong i russelua mi ;)

Ellers har det ikke skjedd mye i heimen..hadde store planer om å være skoleflink idag, men den planen gikk bare sånn halvveis... eller litt mer kvartveis kanskje, da jeg ble så rastløs at jeg bare ga opp hele historieboka.

nei nå får jeg nesten skjerpe meg bittelittegranne,
så tuddelidu! :)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Så gøy! Vi skal ta den knuten i dag eller i morgen! Noen tips til gjennomføring? ^_^