mandag 27. april 2009

In 5 years time, you might just prove me wrong ♫

Idag har det ikke skjedd så mye. Er sliten etter helga, og de siste tre timene har jeg egentlig bare duppa av veldig ofte, når jeg (nok en gang) hadde store planer om å gjøre historie. Det ble ihvertfall ikke prioritert da jeg fant puta mi og la meg godt til rette i sofaen min og sovna med en gang. Nå har det begynt å pøsregne ute og det tordner og lyner litt også gitt. Egentlig så synes jeg torden og lyn er ganske koselig, men regn derimot liker jeg ikke nå i disse vårtider :D da skal det være sol, mens regnet kan vente til en steikende heit dag hvor man trenger en liten nedkjøling og hvor man har lyst til å danse rundt i regnet.

Men da tror jeg det er tid for litt te. Føler det passer bra sammen med regn :D

Ingen kommentarer: