fredag 24. april 2009

JEG SKAL PÅ ØYA! :D

Ikke nok med at jeg føler at det fortsatt stinker øl av meg, men idag fikk jeg bekrefta det jeg visste stemte. Jeg ser ut som en alien/dovendyr (les kvinnelig SID fra Istid) på bildet på Russelappen min. joda, nå skal du få se:ufræsht hæ? :/


Meeeen, JEG SKAL PÅ ØYA FESTIVALEN! :D vel, bare en dag, men ikke en hvilken som helst dag nemlig. Jeg skal dit på den såkalte ARCTIC MONKEYS dagen! :D Arctic Monkeys har vært en av mine store "helteband" helt siden de ga ut sitt nydelige debutalbum i 2006, og jeg rett og slett elsker dem. Jeg hadde skikkelig lyst til å dra på konserten dems i 2007, men da var jeg i Spania, også var det sånn teit 18års grense på å komme inn. WTF! meen, nå er jeg både gammel nok OG hjemme og jeg gleder meg vilt! :D Det kommer også andre band dit den dagen, så det blir bra altså! Også min festivalkompanjong er nemlig Lise! :) Så jeg gleder meg! :)

1 kommentar:

Anna sa...

Kvinnelig Sid fra Istid ja, heelt korrekt! ;)