mandag 6. april 2009

Her kommer jeg London! :D

Nå har jeg akkurat tatt en siste tekopp før neste blir inntatt i London. Kofferten er lukket og låst, mens all håndbagasjen min ligger spredd ute på ganggulvet. Har også vært å sjekka busstider, for liker ikke helt tanken på å drasse med meg en trillekoffert helt ned til byen. Jeg tar jo aldri bussen, og jeg får litt noja av at det er så utrolig dårlig informert rundt omkring om når busser går osv.


Ellers så gleder meg helt utrolig mye. Min reisekompanjong er jo Lise, så da kan det ikke bli noe annet en supert! :D
Igår endte jeg forresten opp med å lage en pølsepizza. Ikke en pizza med pølse, men mer en slags rulla pizza, som sprakk opp i ovnen. Ble heller en litt snodig form på den, men nydelig var den :D
Mens jeg var på jakt etter en hengelås i en skuff igår, kom jeg over noen "snasne" gamle mobiler, som sikkert var veldig populære på sin tid.
Hva syns du?
Men da blogges vi etter at jeg har vært og blitt litt Londonifisert! :DD

1 kommentar:

Camilla sa...

goooood tuuur : DDD