fredag 10. april 2009

Goodbye London, hello Hamar :(

Jeg er hjemme igjen fra London, og jeg liker det virkelig ikke. Jeg savner London allerede og jeg er sikker på at jeg kunne vært der for alltid og aldri blitt lei. Jeg savner også alle menneskene som bor der. De er så utrolig koselige og høflige at det nesten noen ganger blir litt for mye av det. Men jeg elsker det! Virkelig noe som nordmenn burde lære av!

Men nå skal jeg spise frokost. Sov lenge idag, for har bare sovet rundt 12 timer på tre netter mens jeg var i London. Og når man i tillegg sprader rundt hele dagen blir man skikkelig utslitt.

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en kopp te, mens jeg venter på rundstykkene som varmer seg i ovnen. Jeg ville heller drukket teen i London, men får vel nøye meg med den her jeg sitter ved spisebordet hjemme i stusslige Hamar....


Jeg blogger senere om min nydelige tur! :D

Ingen kommentarer: