torsdag 4. desember 2008

Jeg overlevde torsdagen, og så er det bare en dag igjen på skolen og så helg. Det blir bra :)
Idag har jeg nok en gang vært litt dyp og jobbet med religion, altså filosofi, og det gjør virkelig at man får vondt i hodet. Da jeg fortalte faren min hva oppgaven var ble han ganske så ivrig, for han har nemlig akkurat kjøpt seg en filosofibok... på tilbud da selvfølgelig.. Jeg fikk helt noja bare jeg så den, og litt småirritert for han vet hvor mye jeg hata filosofi i fjor, og jeg kan ikke si at det har endra seg så mye.

Med andre ord så ga jeg opp den boka ganske så fort, siden det ble litt for mye på en gang og at det var altfor mange detaljer surra sammen til å skjønne noen ting. Isteden gikk jeg og fant noen store stygge leksikonbøker x)

Så da vet du det ;)

Ingen kommentarer: