onsdag 3. desember 2008

I like to sit on chairs, and you prefer the floor

Igår snødde det... masse, og det stoppa jammen meg ikke.. Så idag da jeg våkna var det enda hvitere ute enn det var igår :) også begynte det å snø igjen :)

Idag har jeg faktisk fått gjort litt religion. Føles ganske bra egentlig, for da er jeg ihvertfall et stykke på veien. Har også lest noen eventyr som jeg skal ha om i særemnet mitt. Så litt pannekakehistorie fra Asbjørnsen & Moe var ganske koselig.

Nå driver foreldra mine og rydder i frysern sånn at vi skal ha plass til smultringer. Og jammen fant de ikke en pose med smultringer fra ifjor som de hadde tenkt til å kaste. Men det greide nå jeg å forhindre. De mente nemlig at de var tørre da skjønner du, men der har jeg gode råd :p Har akkurat stappa i meg et par etter å ha varmet de litt over brødristern :D Da smaker de som helt nystekte :) Nydelig greier altså!

Ingen kommentarer: