mandag 3. november 2008

I've got plenty to do, but not enough time

Æsj og huff. Den uka her føler jeg at kommer til å bli skikkelig fæl. Tror nesten det blir den uka med mest lekser/innleveringer/prøver til nå. Og det liker jeg rett og slett ikke!

  • Imorra - Spansk prøve
  • Torsdag - Historieprøve (og ja, det er utrolig mye å huske på)
  • Torsdag - stort norsk framlegg.. og akkurat nå kan jeg ingenting

Ellers er jeg litt frustrert på pappan min. Han tar nemlig opp så å si hele den trådløse internettforbindelsen til tider ved å laste ned filmer. Ikke bare en eller to filmer heller, men gjerne så mange så mulig fra boka "1001 filmer du må se før du dør". (mulig jeg overdriver litt her, men tro meg når jeg sier MANGE) Tåpelig hæ? ja, det synes jeg. Greit nok at alle de filmene sikkert er blitt rangert til flotte filmer på hver sin måte, men ærlig talt; ingen kan ha en så åpen smak at de kan like alle filmene i den boka. huff, teite pappan min! :/

Ingen kommentarer: