mandag 3. november 2008

Da har jeg nesten akkurat kommet hjem fra trening. Idag var det saltrening som jeg var med på, og gøy var det, for det er så mye mer motiverende når det er flere der, og når det er bra musikk man hopper rundt til :) Så etter noen hopp opp og ned fra en bosuball, og mang en mage/rygg øvelse sykla jeg hjem i kulda :) Da var det godt med en varm dusj når jeg kom hjem skal jeg si deg! :D


og jo forresten. Jeg hater favoritiserende lærere. Altså lærere som favorittiserer en eller flere enkeltelever. Det gjør nemlig en av lærerne mine. Og ikke nok med det, han vet tydeligvis ikke hvem jeg er engang... Sikkert fint for de elevene som blir favorittisert, men at han skal gjøre det motsatte synes jeg er skikkelig frekt. FAKTISK! :p
Og jeg har til og med duden i så mye som 2 fag! Jesus.. Jeg får rett og slett noja jeg :/

1 kommentar:

Anonym sa...

Begynner han på Kn og slutter på ut? :D