torsdag 6. november 2008

From here to Salvador, the ladies dance :)

Nå sitter jeg på biblioteket, men egentlig så burde jeg har vært inne i klasserommet og hatt historieprøva :p Men jeg skulker ikke, for jeg fikk lov til å utsette den til imorra :D hehe. Da ble jeg glad gitt.

Det som er litt stusslig med å sitte på biblioteket helt alene, er at jeg egentlig ikke har så mye å gjøre. Altså greia er at jeg har glemt Geir (min Mp3 spiller) :p og der er jo mine ørepropper stappa inn. Så da får jeg ikke hørt på musikk. Triste saker.

Men, isteden fant jeg ut at det er på tide å fikse litt på russekortet mitt. Eller ihvertfall begynne med det, for jeg har hverken peiling på hvilket bilde jeg skal ha, eller hva det skal stå på det. Det skal ikke være lett.. og fristen er 14. november. Jeg føler jeg begynner å få litt dårlig tid. Jeg må begynne med litt brainstorming tror jeg ;)

Jeg har forresten blitt helt forelska i en sang. Salvador heter den, og blir sunget av Jamie T :)

Så, enjoy ;)

Ingen kommentarer: