onsdag 5. november 2008

Rastløs stump hø?

Istad lagde jeg meg en kopp te for å ha en unnskyldning til å komme meg vekk fra rommet mitt og norsk og historiepugging. Etter det fikk jeg lyst på en kopp te til, men endte visst opp med at jeg lagde meg en frisk smoothie :) Jeg er patetisk.. Av og til skulle jeg ønske at jeg bare kunne bli sittende og bli ferdig med det jeg burde, men stumpen min er visst bittelitt for rastløs til akkurat det.

Men smoothien var god den. Endte med at jeg putta oppi det jeg kom over på kjøkkenbenken, noe som vil si mykkje rart.

  • Frossen jordbær
  • En kiwi
  • En banan
  • en splæsj melonyoghurt
  • En grapefrukt
  • og jammen meg putta jeg ikke oppi en liten eplebit til slutt :)

Det gjorde også sånn at jeg greide å kutte meg i fingern. teite kniv! :/



Men jeg skal ikke klage, for nå sitter jeg her med et stort glass smoothie :D

Og vet du hva som er på TV klokka kvart over elleve idag? Da er det nemlig Lydverket m/KISS spesial :D Gjett hvem som kommer til å sitte foran tven da du! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh, du er jo akkurat sånn som meg du! Det er vanskelig å bare bli sittende med noen tullete greier altså!
Det frista max med smoothie!