fredag 22. august 2008

Æsj og huff, og litt sånn frustrasjon på vei ut :P

Herremannjesusmøøø! Jeg får rett og slett spasmer for å være helt ærlig.. sånn ikke helt bokstaveligtalt selvfølgelig, men litt mer sånn psykisk.. Jeg får noja av skolen. Nok et år, og timeplanen min blir nok en gang fucka up bare fordi skolen er så teit og ikke kan tilby de fagene noen elever (sånn som meg) har lyst til å ha. Nå er jo ikke det det største problemet akkurat nå, for er sånn helt greit fornøyd med de fagene jeg har endt opp med (selvom det kunne vært bedre), men greia er at de bare plutselig putter meg i en ANNEN engelskklasse enn den jeg har lyst til ha.. (altså engelskretning, ikke klassefolka)
oi, nå skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg skriver om det her, for det er antageligvis ingen som har noen interesse av hvilken engelskklasse jeg havner i eller ikke og at man heller bare driter i det.
Men den jeg da ble putta i, litteratur og kultur er bare helt uaktuelt for meg. Der blir det masse Shakespeare, mens den andre er mer i retning av Bush. Og akkurat når det kommer til det, så velger jeg BUSH framfor Shakespeare.. tro det eller ei... Men begge har/hadde et ganske så tragisk liv på hver sin måte, men jatakk til Bush der altså =/

Men, er jo blitt putta på sånn venteliste, så jeg får bare gå rundt å håpe på å bli putta der jeg vil bli putta.. haha.. Så det SÅ! :D

Ingen kommentarer: