lørdag 23. august 2008

Neglelakkleting x)

Idag våknet jeg nok en gang sent, og nå kan jeg ikke lenger skylde på at det er sommerferie og at jeg egentlig ikke bruker opp så mange timer på å sove altfor lenge.. for nå er det jo nemlig ikke sommerferie lenger :(

Men etter å etterhvert ha våkna opp litt og spist en stor deilig frokost m/te (:D), så har jeg funnet ut at det er på tide å lete etter alle neglelakkene mine. De siste ukene har jeg lurt på hvor det har blitt av de, og de har på en måte aldri blitt funnet... Jeg bruker egentlig aldri neglelakk, men det er da i det minste kjekt å vite hvor de er :p Så, etter litt leting (igjen) både her og der, dukket det opp en boks :)







Så da var det problemet løst :P
og forresten; mens jeg rydda kom jeg over en boks med penaler jeg har hatt gjennom årene. Så her er mitt første penal... Det var visst en gang jeg "likte" rosa :P

Igår var jeg på bestemor party hos ei venninne :) Utrolig koselig :] Endte opp med å bruke en kjole etter oldemora mi:)
Men nå tror jeg at jeg skal gå å vaske håret mitt faktisk, for det ser ikke helt godt ut etter bestemorsveisen jeg hadde igår xD

Ingen kommentarer: