mandag 18. februar 2008

TE slurping nok engang x)

Nei nå tenkte jeg at jeg skulle skrive et lite innlegg på norsk igjen.. Selvom det betyr enda mer babbling fra meg, men det får de som skulle ha noe interesse av å lese denne bloggen bare leve med :P Nå sitter jeg altså i mitt oransje og grønne rom og traller til Bloc Party :] Ganske så koselig det, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt sugen på te :D og da er det vel egentlig bare en ting å gjøre, og det er å lage seg litt te.. :D :D :D




5 minutter senere:





Nå sitter jeg med min kjære svarte tekopp og slurper i vei.. HAHA^^ :] også sitter jeg med mitt deilige brune, mjuke fleecepledd fordi den dumme ovnen ikke funker helt som den skal.. eller den gjør det, men den vil liksom ikke høre på meg når jeg vil at det skal være på, og når den er av, er det vanligvis ganske bra temperatur i rommet : Snåle greier egentlig, men da er jo pleddet mitt redningen :D

Og ellers skjer det ganske lite i heimen..

Ingen kommentarer: