mandag 18. februar 2008

Hvordan hjernen min fungerer til tider....

Noen andre som har funnet ut av croissanter er noen ekstremt fascinerende bakevare skapninger som er så utrolig godt at de bare smelter på tunga? Det har nemlig jeg funnet ut skjønner du, for nå sitter jeg nemlig og spiser en :D

huff, det virker nesten som jeg skriver på bloggen bare når jeg inntar ett eller anna, men, der har du meg... Mulig jeg av en eller anna merkelig grunn går inn på bloggen hver gang jeg inntar noe, og deler mine matopplevelser med de som leser bloggen min. Så hvor heldig er ikke dere som får høre om mine matvaner? :P

uansett..

Det var vel antageligvis ikke det jeg skulle dele med dere in the first place, men nå har jeg glemt hva jeg skulle skrive.. Det er ganske så typisk meg, at når jeg først begynner å prate om noe jeg ikke skal prate om, glemmer jeg hva jeg faktisk skulle prate om, og det er til tider ganske så irriterende.. Men da regner jeg vel bare med at det er sånn hjernen min har bestemt seg for å fungere, så da får jeg leve med det :] For som regel dukker det opp hva jeg faktisk skulle fortelle, enten det tar minutter, timer eller dager før det skjer...


men siden jeg glemte hva det var jeg skulle fortelle, er det vel ikke så mye mer å skrive her....


Så hadet bra :]

Ingen kommentarer: