tirsdag 4. august 2009

Nå er det bare en dag igjen på jobben! Endelig snart ferie for meg også.
På veg hjem fra jobben tok jeg min nesten daglige tur (den siste uka) innom Kiwi for å kjøpe melon. Har nevnt det tidligere, men melon har nemlig blitt min gode venn i det siste. Og det verste er at hver gang jeg er på kiwi er det dèt samme kvinnemennesket i kassa, som antageligvis ser på meg som en eller annen slags melonfreak.. vel, mulig jeg er det også, men vet du egentlig hvor godt melon er? :D

Da jeg endelig kom hjem så duppa jeg av, og sov ganske så lenge... Men den søvnen trengte jeg virkelig, for nå om dagen er jeg helt utslitt. Men det skal endre seg så fort jeg får ferie :D

I det siste har jeg fått en dårlig vane med å glemme scooternøkkelen i scootern, og det er ikke akkurat helt lurt. Scootern skriker jo egentlig bare ut "værsågod ta meg" der den står med nøkkelen i tenninga, men så langt har den greid seg flott. Merkelig i og med at nøkkelen er en liten and :)

meeen, nå får vel jeg sove litt for å prøve å bli uthvilt til min siste jobbdag imorra.

Ingen kommentarer: