onsdag 5. august 2009

Done!

ææææh, jeg er ferdig med jobben på sjukehuset. Ikke bare for i sommer, men for alltid! Jeg gikk rett og slett rundt og smilte som en tulling de siste timene på jobben, og for hver gang jeg gjorde en eller annen ting var det liksom sånn "det her er siste gang jeg gjør, og det her er siste gang jeg gjør". Nydelig tankegang med andre ord.

Det ble også kake på jobben, i og med at det var en 50års jubilant i blandt oss. Så det var forsåvidt en koselig avslutning for min del.


Etter å ha jobba på sjukehuset i matforsyninga i sånn ca ett år, har jeg fått nye erfaringer med både det ene og det andre, og noe jeg vet med 100% sikkerhet er at jeg aldri skal begynne i den bransjen. Vaskebransjen, helsebransjen eller matbransjen. Så da vet du det.

Men nå er jeg kjempesulten, så da er det på tide med litt melon! :D

2 kommentarer:

Camilla sa...

Du er en fruktholiker du, Marit!

Lise sa...

Gratts!