mandag 17. august 2009

Ha, ingen skole på meg idag :D

Idag er det første skoledag. Men ikke for meg! :D Det føles utrolig merkelig å være helt uavhenging av både barne-, ungdoms- og videregåendeskole, noe som jeg har vært i 12 år. Jeg har såvidt tenkt på at det faktisk har vært skole for folk idag, i og med at jeg ikke begynner før om en uke, og at jeg gleder meg til skolen begynner, noe jeg ikke har gjort siden... ehh, aldri!

Meen, sjekk hva jeg fikk i posten her om dagen:
Nok en Ace Frehley CD. Hva skulle jeg gjort uten Ebay? :D

5 kommentarer:

Sigrid sa...

Sv: Takk for den spenstige kommentaren :P

Liker Ace Frehley-CD'n?

Sigrid sa...

Sv: Det var egentlig det jeg trodde og.. Eller det at Sara er god og Pia ond, men det er jo litt slemt... men Pia har jo drømt at jeg døde og at hele klassa feira det. :P
Kanskje jeg er skap-vegitarianer, hehe, aldri tenkt på :P
Nå skal det sies at jeg aldri har brukt lime på do eller dopapir i limen.. Men Kim ble ganske glad for dopapir for da hadde han noe å tørke svette med! Huff, jeg er sær :P

Sigrid sa...

Sv: Jeg og egentlig! Lime funker dårlig til svettetørking ville jeg tro :P

Jon Edward Diesen sa...

fant din side ved å søke på ordet spasmisk:D

Anna sa...

Jadaa, kun 50,-! Og det var for alt det der liksom! Ble gal jeg da! Det skal åpne en ny fretex også snart :)