fredag 17. juli 2009

Premiere :)

Natt til idag var det nattpremiere på Harry Potter and the Halfbloodprince (det høres alltid mye bedre ut på originalspråket) og det måtte jeg selvfølgelig få med meg. Jeg og to venner vandra avgårde til 00.06 filmen, og hadde nydelige plasser :) Jeg synes filmen var ganske så bra. Selvfølgelig gikk handlinga litt fort, men det må man vel egentlig bare regne med, i og med at man skal sette sammen en bok på nesten 600 sider til en film på ca 2,5 time. Etter min mening greide de det ihvertfall bedre enn forrige film som gikk ALTFOR fort.

Uansett, filmen var både morsom og spennende, også blir det litt mer klining og romantikk i denne filmen også. Alltid trivelig det altså ;)

Nå har akkurat folka mine dratt på hytta for helga, noe som betyr at jeg har heeele huset for meg selv. Hurra! :D Har akkurat angrepet en kurv med bringebær fra hagen, og det like me mykje :)

Ingen kommentarer: